A Busy Saturday: Imperial Treasure La Mian Xiao Long Bao

Nama restonya panjang yakkk hahaha. Rasanya juga enak. Harganya juga bersahabat walaupun ada juga yang aduhai.

Hari ini gue dan Abi merayakan 9 tahun dan 1 bulanannya kitaaaa. Yeaayy! Selamat 9 tahun dan 1 bulan ya sayangkuuu. Semoga kita selalu awet, rukun, dan saling sayang. Semoga persiapan nikahan kita dilancarkan. Amiiiin.

imageI know that I’m suck and annoying,

but do you know that there’s also a time when I really want to kick your ass?

But I don’t, and do still love you.

So, bear with me..

Love me unexceptionally..

and remember me as a sweet and nice woman..

and NOT a moody bridezilla..

for this moment would be pass soon.

Happy 9 years and 1 month, my love!

Abi sih maunya kita makan enak dan mewah hari ini. Tapi gue ngga mauuuu. Maunya makan enak tapi sederhana ajaaa. Maunya nabung aja buat kawinan hahaha. Akhirnya makanlah di sini. Pesen mie la mian yang setengah porsi. Hahahaha. Tapi enak dan ngenyangin juga kok. Harus kenyang tepatnya.

imagemy spicy lamian with wonton

Abis makan ke manaaa? Kita mau cari seserahan. Nyicil apa yang bisa dicicil biar nanti ga gabruk aja mahal dan keteteran. Carinya juga ngga yang mahal banget ya sayaaang, hehe.

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s